Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme Vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naší adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží.
K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) PŘEPRAVNÉ A BALNÉ

Osobní odběr: je možný v naší provozovně na adrese: Štefánikova 496/10, Praha 5, 150 00 v pracovní době po-pá 7:00 – 19:00 so – 8:00 – 13:00h. Platba je možná hotově, kartou bebo převodem na základě zálohové faktury. POZOR! Osobní odběr je možný až po potvrzení našimi pracovníky na e-mail zákazníka, že je zboží připraveno k vyzvednutí. Osobní odběr je zdarma.

Rozvoz po Praze:

Doručení naší firmou: po Praze rozváží zboží náš řidič. Při objednávce do 3000,- Kč bez DPH stojí doprava 120,- Kč. Nad 3000,- Kč bez DPH je doprava zdarma.

Zasílání po ČR:

Společností DPD: cena dopravy je 125,- Kč s DPH, dodání druhý den po odeslání. (Cena platí do hmotnosti 30kg. Při objednávce nad 8000,- Kč bez DPH je doprava zdarma).

Společností Česká Pošta - balík do ruky: cena dopravy je 135,- Kč s DPH, dodání druhý den po odeslání. (Cena platí do hmotnosti 10 kg, nad 10 kg cena dohodou. Zboží skladem objednané do 16:00 hodin odesíláme následující pracovní den).

Společností Česká Pošta - doporučené psaní: cena dopravy je 69,- Kč s DPH, tímto způsobem lze poslat zásilky do hmotnosti 2 kg, s maximálními rozměry balíčku 50x35x5 cm a s maximální cenou zboží 990,- Kč s DPH. Služba neumožnuje avízo SMS či emailem. (Vhodné například pro zaslání drobné kancelářské potřeby, balíček papírových samolepek, potištěných triček, pohledů, diplomů. Zboží skladem objednané do 16:00 hodin odesíláme následující pracovní den).

V případech, kdy je zboží odesíláno přímo ze skladů našich dodavatelů, mohou být využity i jiné přepravní společnosti. V těchto případech budou účtovány ceny dopravy 125,- Kč s DPH, dodání druhý den po odeslání.

Při přebírání zboží od dopravců je zákazník povinen pečlivě zkontrolovat balík a v případě jeho zjevného poškození okamžitě řešit ono poškození s přepravcem. V případě, že tak neučiníte nebude na pozdější reklamace brán zřetel.

V případě zvolení nevhodné přepravní služby bude po dohodě se zákazníkem přepravní služba změněna.

5) PLATEBNÍ METODY

a)      Hotově: platba v hotovosti při převzetí zboží, cena: zdarma. (Rozvoz autem, osobní odběr v naší provozovně, v naší provozovně lze platit i kartou).

b)      Proforma faktura: platba předem převodem na náš účet na základě vygenerované proforma faktury, cena: zdarma. (Osobní odběr, rozvoz autem, DPD, Česká pošta. U této platební metody čekáme na připsání částky na náš účet a teprve poté zboží odesíláme).

c)      Dobírka: platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravní společnosti, cena 40,- Kč s DPH (DPD, Česká Pošta - balík do ruky).

d)      Dobírka placená kartou: platba kartou při převzetí zboží od přepravní společnosti, cena 40,- Kč s DPH (DPD).

e)      Dobírka - Doporučené psaní: platba v hotovosti při převzetí zboží od přepravní společnosti, cena 30,- Kč s DPH. (Česká Pošta -Doporučené psaní).

f)      Online platba: platba předem platební kartou či převodem, prostřednictvím platební brány the-pay, cena: zdarma. (Osobní odběr, rozvoz autem, DPD, Česká pošta. Ihned po provedení platby dostaneme z platební brány informaci
o zaplacení a zboží můžeme odeslat
).

6) DODACÍ LHŮTA

Dostupnost uvádíme u jednotlivých produktů ve dnech a vyjadřuje obvyklý počet dní, za který můžeme mít zboží v naší provozovně.

Zboží skladem: zboží s dostupností "skladem" máme v naší provozovně a můžeme jej obratem připravit k vyzvednutí případně odeslat. (Než k nám vyrazíte je lepší dostupnost ověřit, případně počkat na potvrzení objednávky).

DPD: od nás odváží balíky po poledni.

Česká pošta: od nás odváží balíky ráno a musíme jí den dopředu objednat.

Objednávky zboží: vyřizujeme v pracovních dnech: po-pá  8:30-17:00.

Objednávky služeb: vyřizujeme v pracovních dnech: po-pá  8:00-19:00 a v sobotu 8:00-13:00.

7) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naší adresu, nebo osobně doneste na naší provozovnu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace a  Vaší adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

 

Reklamační podmínky pro vazby diplomových prací:

Před uplatněním reklamace si, prosím, přečtěte, co považujeme za oprávněnou reklamaci:

Neoprávněná reklamace:

  • velikost písmen je jiná než na objednávce - VELKÁ, malá písmena (toto rozhodnutí plně záleží na knihaři)
  • umístění na deskách neodpovídá vzoru (umístění je dáno technologickými podmínkami - plně na rozhodnutí knihaře)
  • chyba v textu, pokud byla zadána objednavatelem v chybném znění
  • nedostatečně srovnané stránky pokud byl použit nevhodný papír k tisku DP (mix papíru, zkroucený papír)
  • záměna stránek, přehozené strany - strany jsou do desek zalisovány v pořadí, v jakém byly předány zákazníkem
  • křivě nazlacené řádky (tolerance +/- 2 mm na řádek). Tato tolerance je dána ručním charakterem výroby
  • mechanicky poškozené desky vlivem pádu, politím či nevhodným zacházením.

Oprávněná reklamace:

  • nedostatečné zalisování hřbetu (uvolnění listů)
  • jiná barva potisku (zlatá, stříbrná)
  • prohození nazlacených řádků
  • chybně uvedený text.

8) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel dle § 1820 odst. 1 písm. f) z. č. 89/2012 Sb.

Kupující, spotřebitel, má právo v souladu s § 1829 a násl. z. č. 89/2012 Sb. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy zaslat prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží a to formou odesláním dopisu nebo emailu. Prodávající potvrdí přijetí spotřebiteli bez zbytečného odkladu.

Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, je povinen nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy vrátit zboží, které od prodávajícího obdržel. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Náklady spojené na vrácení zboží v případě odstoupení od smlouvy, pokud tato byla uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, nese dle § 1820 odst. 1 písm. g) z.č. 89/2012 Sb. spotřebitel.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, a to stejným způsobem, jakým od něj peněžní prostředky přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo ho doručí přepravní společnost. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí mu prodávající ve smyslu ust. § 1832 odst. 2 z.č. 89/2012 Sb. náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Spotřebitel odpovídá prodávajícímu dle § 1833 z.č. 89/2012 Sb. za snížení hodnoty zboží.

Spotřebitel nemůže od smlouvy odstoupit dle § 1837 písm. e) z.č. 89/2012 Sb. v případě, že se jedná o zboží, které podléhá rychlé zkáze.

Inkoustové náplně a tonery po otevření originálního balení jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze. Kupující má právo bez udání důvodu vrátit pouze neotevřené inkoustové náplně a tonery, a to až do 14. dne od převzetí zboží. Takto lze vrátit pouze zboží, jehož doba použitelnosti vyznačená výrobcem na obalu je minimálně 6 měsíců, a to pouze
v nepoškozeném a neotevřeném originálním obalu.

 

Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je podnikatel

V případě, že kupující je podnikatel, uplatní se ustanovení § 1921 odst. 1 z.č. 89/2012 Sb. , tj. možnost uplatnění práva z vadného plnění, a to nejpozději do šesti měsíců ode dne převzetí předmětu plnění. Je-li vada odstranitelná, může se kupující domáhat opravy, doplnění toho, co chybí nebo přiměřené slevy z ceny. Pokud nelze vadu odstranit, může kupující buď od smlouvy odstoupit, nebo se může domáhat přiměřené slevy z ceny dle § 1923 z.č. 89/2012 Sb.

Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

9) CENA A POPLATKY

Ceny jsou konečné, včetně všech poplatků a PHE.

Ceny v internetovém a v kamenném obchodě se mohou lišit.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

10) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Zpracování osobních údajů se řídí podle zákona o ochraně osobních údajů – zákon č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů. Zároveň se řídí obecným nařízením na ochranu osobních údajů GDPR (General Data Protection Regulation).

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího. Více informací k takovému zpracování najdete:

Podmínky ochrany osobních údajů

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba
xcopy-logo-header
 
Praha - Anděl
login:
heslo:
zapomenuté heslo | registrace